راهنمای عالی برای طراحی سایت فروشگاه - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

وقتی که کنتراست در یک تصویر وجود داشته باشد باعث می‌شود تا به خاطر وجود تنوع و گیرایی بصری، مخاطبان سایت بازخورد بهتری نسبت به آن داشته باشند.

قطعا قبل از ساخت فروشگاه آنلاین با وردپرس باید تصمیم بگیرید چه چیزی را می خواهید بفروشید. انتخاب محصولات مناسب برای فروش در موفقیت فروشگاه آنلاین نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

به محبوب ترین فروشگاه آنلاین وب یعنی آمازون فکر کنید. برند و نام دامنه آنها است. داشتن نام دامنه و برند یکسان باعث می شود خریداران، وب سایت شما را در اینترنت به خاطر بسپارند و آن را راحت تر پیدا کنند.

با این حال ، شما باید هزینه میزبانی وب و نام دامنه را بپردازید.

یکی دیگر از پیشنهادات ما، خواندن مقاله اختصاصی “نکات مهم طراحی سایت فروشگاهی” است که تیم وب جوان برای دریافت اطلاعات بهتر و بیشتر شما، تهیه و تنظیم کرده است.

اما در صورت نیاز به سئو تخصصی باید با تیم بهینه سازی سایت کاسپید هماهنگی های لازم انجام شود.

تعادل بصری یکی از مهم‌ترین المان‌ها در طراحی وبسایت است یعنی ظاهر سایت باید طوری طراحی شود که فقط یک بخش جداگانه از سایت نتواند به تنهایی تمرکز کاربر را به خود جلب کند و باید کلیت بصری وبسایت باعث جذب مخاطب شود در طراحی سایت بهترین کار این است یک خط فرضی وسط صفحه وبسایت خود بکشید تا بتوانید تعادل را در آن رعایت کنید.

کاسپید با هدف موفقیت صاحبان مشاغل و خدمات در دنیای تجارت الکترونیک، اقدام به کليک کنيد طراحی سایت فروشگاهی نموده است.

برای انتخاب نام دامنه در مقاله انتخاب نام دامنه با ترفند ها و ابزارهای انتخاب نام دامنه آشنا می شوید.

وب سایت تجاری : بسیاری از مشاغل از حضور آنلاین در فضای وب سود خواهند برد.

ارایه پنل مدیریت کاملا داینامیک و پارامتریک و آموزش به اپراتورهای فروشگاه جهت مدیریت کلیه بخش های سایت اعم از محصولات، قیمتها، موجودی ها، تخفیفات، سفارشات و...

گرافیست سایت: معمولاً ایجاد طرح‌های اولیه‌ی وب سایت، طراحی اشکال گرافیکی، تصویرسازی ، طراحی لوگو و.. به عهده‌ی گرافیست است که باید فردی خلاق و باانگیزه باشد.

انعطاف پذیری : وردپرس قابلیت راه اندازی انواع مختلفی از وب سایت ها از وبلاگ های شخصی و فروشگاه های آنلاین گرفته تا مجلات و روزنامه های آنلاین را در خود جای داده است.

اگر قصد دارید تا اطلاعات کاملی در مورد نحوه کار با سرچ کنسول داشته باشید مقاله آموزش کامل ابزار گوگل سرچ کنسول را مطالعه کنید.

Report this wiki page